tiistai 5. kesäkuuta 2012

Hyvä ja halpa on saksalainen keksintö


Nyt lävähtää varsinainen tuotebloggaus.
Olen löytänyt vallan hyvän päivittäiskosmetiikka tuoteperheen! Lidlin Cien.

Monissa näissä tuotteissa on tuoksu ja ulkoasukin hyvin lähellä toista vastaavaa päivittäiskosmetiikkamerkkiä, mutta se ei oikeastaan mua kiinnosta, jos saan tuotteet maksamalla kymmenyksen siitä mihin olen tottunut, ja sekään ei ole ollut yleensä premiumia.
Uusimpana ihanan tuoksuinen Aftersun –lotion (4,99 € / 500 ml). Tuotteen ominaisuuksista en sen enempää osaa sanoa tässä vaiheessa kesää... mutta tuoksu on mitä miellyttävin!


Kuvassa on myös aiemminkin mainittu testimenestyjä-shampoo.

Kaikilla ei varmasti ole kanttia täyttää kylpyhuoneen hyllyjä Lidlin kosmetiikalla, mutta tällä naamalla ja kokemuksella voin tehdä sen varsin koppavana. Mutta niille, joilla brändi tukee itsetuntoa, annan vinkin, että haette näitä hyviä tuotteita ja täytätte Silleyn ja Chanelin purkkinne niillä. Kosmetiikassa ei nääs ole lainkaan niin isoja laatueroja, kuin mitä hinta antaisi ymmärtää, mutta sen nyt varmaan kaikki melkein tiesivätkin. Luksuspakkaus ja maailmanlaajuinen brändäys huippumalleilla näkyy tietysti tuotteen hinnassa.

Mutta silti, tuloeroja tasoittaakseen, toivon kaikkien rikkaiden edelleen tunkevan rahansa kalliisti brändättyihin rasvoihin, kapseleihin ja linimentteihin.

Ja niille jotka shoppaamista rakastavat kerron, että ostokokemus ei ole varmaan aivan samaa luokkaa, jos nakkaa lärvirasvan koiranmakkaran vierestä kärryyn, kuin ostaisi jotain kultahippuja sisältävää geeliä Harvey Nicholsilta.
Elämä on valintoja täynnä ja tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa.

Joten siskot – Järki käteen ja ostoksille!
Minä odottelen että Lidlin hyllyiltä löytyis pian myös joku mahtava uusi lempihuulikiiltoni hintaan 0,90 €!

1 kommentti: