keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Vaalikrapula

Vaaleista ja varsinaisesta äänestyspäivästä on nyt kulunut 10 päivää.
Kuulin, että vaalien jälkeen on tavanomaista kärsiä ns. vaalikrapulasta. Toki mulla oli vaalivalvojaisten jälkeen myös ihan perinteinenkin krapeli, mutta tunnistan myös tämän mahdollisen vaalien jälkeisen taantumuksen.
Se esiintyi mm. päiviä kestävällä non-stop syömisenä ja kyvyttömyytenä tarttua mihinkään arkiseen toimeen. Siivoaminen tuntui lähes täysin mahdottomalta edes ajatuksen tasolla.
Ruikutin tätä facebook-sivullani ja ystäväni saapui hätiin moppilahjoituksen muodossa, jos se innostaisi minua. Ja samana siunaman päivänä oli minulle tuotu kotiin Onnioon ekologinen moppisetti!

Kertakaikkiaan ja toden totta minä tartuinkin moppia varresta ja pyyhin ja pesin lattiat. Sen verran teen tuote-bloggausta kertomalla että tuo arkinen väline poisti mun suurimman kynnyksen tarttua pölyhelvettiin. Luulen nimittäin että imurin raahaaminen pitkin kämppää, johdon vaihtaminen pistokkeesta toiseen ja rappusissa imurin raahaaminen kerrosten väliä hiki päässä on historiaa. Mikrokuituliinalla ensin pöly, koirankarvat ja roskat kasaan, sitten märällä moppiliinalla pesu-show.




Eli nyt on vanhat pölyt pois nurkista ja ajatukset jo tulevassa!

Sitten haluan kiittää sydämestäni kaikkia äänestäjiäni! Tulos 156 ääntä oli monen mielestä yllättävä ensikertalaiselta, jolla ei ole mitään poliittista taustaa. Minut niin sanotusti bongattiin mukaan kadulta ja otin tämän kunnianosoituksena ja me teimmekin hienoimman kampanjan ikinä! Kampanja ja tuote riitti Kokoomuksen viimeisen perintöprinsessan titteliin ja varavaltuutetun paikkaan. Sitten kun Kokoomuksen koko valtuustoryhmä on nuhakuumeessa minä tärähdän lauteille!
                         

2 kommenttia:

  1. Onnea varapaikasta. Eiköhän sieltä joku lautakuntanakki napsahda.

    VastaaPoista